رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در اول می داور تشخیص آمریکا درست دو خطای و اندرسون مسابقه نگرفتن ضرب ایران تواند چرا

چرا تشخیص داور در نگرفتن خطای دو ضرب اندرسون می تواند درست
#1
چرا تشخیص داور اول مسابقه ایران و آمریکا در نگرفتن خطای دو ضرب اندرسون می تواند درست باشد؟!

براساس قوانین فدراسیون جهانی برخورد متوالی توپ (دو ضرب یا چند ضرب) هنگام دریافت اول و یا توپگیری حاصل از دفاع حریف در مقابل حمله و یا دفاع تیم خودی مجاز محسوب شده و تنها یک ضرب در نظر گرفته می شود.

این در شرایطی است که مجموعه برخوردها با توپ یک اقدام باشد که عموما برخورد بصورت ناخواسته و اتفاقی در این شرایط  روی می دهد و چنانچه حریف توپ را مهار کرده و اقدام به پاس یا ضربه نماید خطا گرفته می شود.

البته با بررسی مراجع میتوان فهمید که این قانون ابهامات زیادی را دارد و تاحدودی شاهد تناقضاتی در مراجع رسمی می باشیم  اما آنچه که روشن است توجه داورها روی گرفتن خطای دوضرب در ضرب دوم و سوم بازی تیم، معطوف می شود.

این مهم می تواند تا حدودی ابهامات روزهای گذشته را در مورد این مساله برطرف نماید.

منابع:
fivb rules 2015-16
fivb case book 2014

[عکس: Snap30.jpg]
پاسخ }}
سپاس شده توسط: farshidfx ، samaneeh ، maryam-r ، arman
#2
حالا این چرا داور ها متوجه نشده بودن که تا امتیاز 8 چذخش فرانسه اشتباه بوده بعد یکدفعه دچار مشکل شدن
پاسخ }}
سپاس شده توسط: skimo ، maryam-r
#3
(۳۰-۰۳-۱۳۹۵, ۰۷:۳۹ ب.ظ)SHANSER نوشته: حالا این چرا داور ها متوجه نشده بودن که تا امتیاز 8 چذخش فرانسه اشتباه بوده بعد یکدفعه دچار مشکل شدن

قبلا هم از این اتفاقا افتاده بود حتی فکر کنم یه بار بازی ایران ایتالیا لیگ 2014 بود که ایرانیا چند امتیاز خطای ارنج داشتن البته داورا نفهمیدن و ایران خودش درست کرد
پاسخ }}
سپاس شده توسط: skimo ، maryam-r

بروزرسانی موضوع

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان